sobota 19. prosince 2015

Zhřešil/a jsem...

Mnoho lidí má pocit, že když se do něčeho pustí, tak od tohoto momentu už nic nesmí pokazit. Pokud se tak stane, znamená to pro ně, že to nezvládli, nezvládnou a nemá cenu to dále zkoušet.
"Hřešit" má v mnoha jazycích (například v hebrejštině) přesný překlad jako "minout cíl". Když tedy člověk zhřeší v něčem, do čeho se pustil, znamená to, že se netrefil a měl by střílet znovu. Tak jednoduché to je. Minul jsi cíl? Tady máš nový šíp a znova! Neomezené zásoby. Zkoušej to klidně roky.

Nikdo neřekl, že to bude jednoduché. Kdyby to bylo jednoduché, dělali by to všichni. Je to náročné, každá velká změna je náročná. Ať už mluvíme o změně stravy, o cvičení, o studiu, o výměně zaměstnání nebo partnera. Vždy je to velký krok v životě a málokomu se to povede napoprvé.
Ani já nejsem dokonalá a samozřejmě se mi několikrát stalo, že jídlo, které jsem snědla, nebylo přesně podle mých norem stravování,vždycky mě to dost mrzelo, ale nikdy jsem si neřekla, že to nezvládnu. Byl to můj cíl a bylo to něco, čemu jsem věřila. A tak jsem se o to pokoušela znova a znova, dokud se to nepodařilo. Nelitovala jsem se, nestresovala jsem se, netrestala jsem se ... pracovala jsem na zlepšení.

Každý změna k lepšímu se počítá, každá zkušenost se hodí a každá snaha se cení! Vytrvejte a jděte za tím, co opravdu chcete, i když je cesta klikatá a pravděpodobně se v ní několikrát vrátíte skoro na začátek. Nikdo nemá právo Vás soudit a Vy se nemáte za co stydět.

Žádné komentáře:

Okomentovat