neděle 1. února 2015

Úvodní slova

Jako správný člověk, posedlý zdravou stravou a fitness, jsem se rozhodla o své cestě založit blog.
Co bych to byla za sportovce, kdybych se se svými výsledky nepodělila. V dnešním moderním světě je to zkrátka povinnost. Pokud jste před cestou do fitka zapomněli napsat status na facebook, kterým upozorníte, že hodláte cvičit, workout se prakticky nepočítá. To nehodlám riskovat, přece nebudu cvičit jen tak pro nic za nic :D


Z blogu nebudu dělat pouze svůj deníček. Naopak bych ráda motivovala a inspirovala ty, kteří se se zdravou stravou a sportem ještě příliš neztotožnili. Je mnoho cest zdravého životního stylu, kterými se můžete vydat, já si vybrala cestu raw, veganství a fitness, proto tudy budu směřovat i můj blog. :)

Můžete se těšit na zdravé recepty, rady, tipy, recenze, cvičební plány, fotky, můj progress a v neposlední řadě i něco z mého soukromého života.

Já se budu těšit na (snad) kladné ohlasy a budu doufat, že mé články někomu pomohou. :)

Najít mě můžete i na instagramu.

Žádné komentáře:

Okomentovat